TOP

Leermerk Arma wil de premiummarkt veroveren

Leermerk Arma focust sinds een paar jaar op de premiummarkt, vertellen tweedegeneratiedirecteuren Arden Aykaz en Richard Root in Textilia #4, die op 3 juli verschijnt. “We zien dat daar ruimte is voor een leerspecialist.” Lees hier een exclusieve preview van het interview.
De jubileumcollectie die modemerk Arma ontwikkelde voor het 30-jarig bestaan in 2015 - een hoogwaardige lijn waarbij de meest premium leerkwaliteiten werden gebruikt - werd zo’n succes dat de tweede generatie besloot het hele merk te positioneren. Daarvoor was het nodig om een nieuw vrouwenlabel op te zetten en de bestaande mannenmodelijn Mays&Rose aan te

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl