TOP

Webshop openen in het buitenland? Niet zonder deze tips!

Internet lijkt een makkelijke weg om international zaken te doen! Maar is dat in de praktijk ook zo?

Veel (fashion) ondernemers hebben inmiddels een succesvolle online shop in Nederland. De volgende stap lijkt dan logisch; uitbreiden naar andere landen in Europa. In de praktijk een moeilijkere stap dan wordt gedacht. Waarom? Cultuurverschillen bestaan zowel offline als online. Spreek  je de taal van het land waar je naartoe wilt? Hoe zit het met de logistiek? Welke betaalmethoden gebruiken ze in andere landen? Wanneer krijg je te maken met de fiscus? Welke lokale marketingkanalen zet  je in? Wie doet de klantenservice? Je internationale succes is dan ook afhankelijk van vele factoren en van het omzeilen van de vele online valkuilen.

Salesupply is een gespecialiseerde eCommerce dienstverlener die jou kan behoeden voor onnodige uitglijders. Met leuke voorbeelden en interessante do’s en dont’s is de workshop van Jeroen Leenders, salesmanager van Salesupply op Textilia Mode Experience 2011 een must voor iedere (web)ondernemer met internationale ambities! 

 

Meld je direct aan en kom luisteren op de 5e editie van Textilia Mode Experience op 7 november aanstaande!