TOP

Steps showt kantoorcollectie op kantoor

Het modemerk Steps viel plotseling een kantoor in Den Haag binnen en showde hun nieuwe Office Collection door het kantoor in een pop-up catwalk te veranderen.

Nieuwe collecties worden meestal als eerste aan het publiek geshowd via een fashionshow. Steps kwam met een nieuwe kantoorcollectie en bracht deze onder de aandacht door de kleding te showen in kantooromgeving. Het modemerk organiseerde een pop-up catwalk en verraste hiermee een verzekeringskantoor in Den Haag.

 

 

‘Office Collection’

De kleding van de nieuwe collectie is volgens het kledingmerk geschikt voor overdag op kantoor, maar ook voor een borrel of etentje in de avond, meldt Adformatie.nl.

“Een vrouw hoeft zeker niet in een pak om dezelfde status te verwerven als haar mannelijke collega’s”, laat Suzan Jacobs, Brand & Design manager van Steps, weten aan de website. “Een fijn gesneden jurk, een sprekende kleur of een kokerrok met een geprinte top geven vrouwen juist die attitude die ze best mogen hebben. Vrouwen mogen wel meer opvallen. Een sterke kleur of opvallende print helpen daarbij. Die prints hebben vaak een knipoog, want een beetje humor op kantoor mag best.”

steps office collection 1steps office collection 4

steps office collection 3steps office collection 2

steps office collection 5steps office collection 6

De collectie is te koop in de winkels en online

Vernieuwde website

Daarnaast heeft Steps een nieuwe website gelanceerd. De modeketen heeft een vernieuwde webwinkel en logo. Maar ook de header beweegt wanneer je op de homepage bent en de knop voor contact met de klantenservice en informatie over verzending, retournering en bezorgkosten naar boven verhuisd. Daarnaast is er voor de categorie ‘Girls’ een collectievideo gemaakt, kan er in het lookbook gekeken worden en kunnen consumenten interviews met Steps-fans lezen.

Jochem Dielemans, E-commere & Marketing manager, laat weten trots te zijn en schrijft op het netwerk LinkedIn: “Afgelopen nacht zijn we over gegaan op onze nieuwe webshop met een nieuwe backend, e-mail software, transporteur, DC en PSP. Dit is tegelijk de soft launch van onze rebranding met o.a. nieuw logo, packaging en look and feel.