TOP

Jacques Britt geeft winkels en webshop make-over

Shirtmerk Jacques Britt is bezig met het uitrollen van een nieuw winkelconcept. Ook heeft het Duitse label zijn website een make-over gegeven.

Met de levering van de herfst-wintercollectie heeft Jacques Britt de interieurs van de winkels aangepast, zo meldt de website Fashion Network. De shops hebben een moderne, frisse uitstraling gekregen met gebruik van veel hout en warme grijstinten. Daarnaast heeft het merk ook touchscreens opgehangen in de winkels waar klanten toegang hebben tot het volledige shirtprogramma. 

Jacques Britt nieuw winkelconcept
Het nieuwe interieur van de Jacques Britt-winkels

“Het nieuwe winkelconcept onderstreept onze claim ‘premium’ te zijn”, zegt brandmanager Sebastian Knaut. “We zijn trouw aan onze filosofie – ‘relaxed European elegance’ – waarmee we ons richten op slimme elegantie en straightforwardness.” Het nieuwe winkelconcept van Jacques Britt is al toegepast in de Duitse warenhuizen KaDeWe en de Galerie Lafayettes in Berlijn. In de komende maanden worden de aanpassingen ook in andere gebieden in Duitsland uitgerold.  

Naast een nieuwe winkelinrichting heeft de specialist, dat onderdeel is van de grote shirtfabrikant Seidensticker, ook zijn webshop onderworpen aan een makeover. Op de nieuwe site is er meer aandacht voor het merkverhaal en is het aanbod shirts aanzienlijk uitgebreid. Behalve de huidige collectie is het gehele NOS-programma van het merk online verkrijgbaar.