TOP

Honderd nieuwe merken bij V&D

V&D breidt dit najaar zijn merkenpakket uit met meer dan 100 nieuwe merken.

Consumenten hebben nu een nog ruimere keuze bij de V&D. Met een toevoeging van 100 nieuwe labels, heeft het warenhuis in 2014 meer dan 200 merken in zijn assortiment toegevoegd. Dit meldt V&D in het persbericht.

Vrouwelijke liefhebbers van de merken Fornarina, Gaudi, Geddes & Gilmore, Inwear, Kookai, Le Temps de Cerises, Mavi, Meltin Pot, Only Pepe Jeans, Replay, Silvian Heach en Stefanel, kunnen voortaan ook bij V&D terecht. Daarnaast is aan het beenmode-assortiment het merk Wolford toegevoegd.

Op de mannenmodeafdeling liggen de merken Jack Wolfskin, JC Rags, Pepe Jeans en Replay nieuw in de schappen.

Nieuw toegevoegd aan de baby- en kinderafdeling van V&D zijn: Bellaire, Babyface, Desigual, Geddes & Gillmore, Jake Fisher, Kidz Art, Lechic, Levi’s, Little Girls, Nono en Pointer.

Verder zijn de tassenmerken Berba en Bulaggi nieuw bij het warenhuis.

Naast kinder-, vrouwen- en mannenmode, vergroot V&D zijn aanbod ook met nieuwe sieraden, cosmetica, schrijfwaren, keukenartikelen, bad textiel, woonaccessoires en reisproducten.

De nieuwe merken zijn verkrijgbaar in de winkel en webshop.