TOP

Facebook-actie: Quinny start inspiratieplatform

Facebook wordt steeds vaker gebruikt voor aanbiedingen en kortingen. Maar kun je ook meer met dit medium? Het Nederlandse kinderwagenmerk Quinny lanceert op facebook een inspiratieplatform voor ouders wereldwijd.

Quinny is gestart met Quinny Casters en wil daarmee een inspiratieplatform brengen voor ouders. Hoe gaat dit in z’n werk? Ouders die meedoen gaan gedurende tien weken tien verschillende uitdagingen aan. Via het Quinny Casters Facebook platform delen ze hun ervaringen in de vorm van tekst, foto en video van hun gezin ‘on the go’. Alle opdrachten hebben te maken met mobiliteit en de uitdagingen die horen bij het opvoeden van kinderen in een stadse omgeving.

Verschillen tussen steden
Het Quinny Casters platform bundelt alle slimme of ludieke oplossingen voor typisch stadse obstakels. Doordat de actie niet alleen in Nederland van start gaat maar ook te vinden is in Parijs, Tokio en Seoul geeft het initiatief volgens Quinny een goed beeld van het leven van ouders en de verschillen tussen de stedelijke culturen.
Goed doel
Per opdracht verdienen de ouders een bedrag van € 25, voor een goed doel. Quinny Casters en alle Quinny Facebook fans bepalen dit doel gezamenlijk. De kinderwagen of buggy mogen de ouders na afronding van alle opdrachten houden.
Uitdaging?
Quinny is overigens nog op zoek naar ouders die de uitdaging aandurven. Aanmelden kan nog tot en met 18 april 2013 via www.facebook.com/QuinnyNL