TOP

Bestseller presenteert nieuwe lijn Only One

Het Deense modebedrijf Bestseller presenteerde vandaag haar nieuwe lijn 'Only One' aan de pers. Het is een exclusievere versie van Only en dus niet bij alle winkels verkrijgbaar.

“Vanwege de aswolk kan de designer van Only One vandaag niet aanwezig zijn bij de presentatie van de nieuwe lijn”, verontschuldigt de woordvoerder van Only zich in het hoofdkantoor in Amstelveen. Maar geen man overboord want ook zij weet veel te vertellen over de nieuwste telg binnen de Bestseller-familie, Only One.

Kittige katjes
De lijn is exclusiever dan de bestaande variant en zal uitsluitend bij Only-winkels én een aantal geselecteerde zelfstandige modezaken te koop zijn. “We wilden voor ondernemers iets speciaals op de markt brengen, een lijn die niet overal te koop is”, legt de woordvoerder uit. “De collectie is een verlengstuk van de reguliere Only-collectie en heeft ook dezelfde doelgroep. Het verschil is dat de kledingitems iets meer uitgewerkt zijn en hebben een kat, waar de designer gek op is, als logo. Je ziet deze overal terugkomen, als glitters op vestjes of alloverprints op jasjes.”

Marketing
Om de nieuwe lijn goed richting de consument te presenteren, krijgen alle zelfstandige ondernemers marketingmateriaal. Volgens de woordvoerder van Only wordt de nieuwe lijn enthousiast ontvangen. “Nederland is zelfs het best verkochte land! De meeste ondernemers gaan met Only One in zee.”

Prijzen varieren van 49,95 euro voor een bontjasje tot 159 euro voor een leren jas. Een hippe baggy jeans kost de consument 69,95 euro. Er zijn acht leveringen per jaar en 40 stijlen binnen elke collectie. De collectie wordt in juli en augustus uitgeleverd, bekijk deze hiernaast.