TOP

TME: Bricks & Clicks, de ideale combi voor een winkelketen

Hoe versterkt je webshop je winkels en hoe versterken je winkels de webshop? Essentiële vragen voor retailers anno 2010 waarin je de webshop niet als bedreiging moet zien, maar als een extra kans om je verkoop te vergroten.

Ard van Leeuwen Ecommerce directeur van retailbureau Kega beantwoordt deze vragen tijdens één van de learnshops. Door jarenlange ervaring en expertise in de retailbranche op het gebied van Retailcommunicatie, Actiemarketing en Ecommerce weet Kega als geen ander tegen welke problemen retailers aanlopen. Ard van Leeuwen illustreert aan de hand van een recente unieke case van winkelketen Score hoe je op je eigen winkelvloer lost sales voorkomt, zodat je als winkelier het aantal nee-verkopen drastisch terugdringt. De webshop en het goed managen van je voorraad spelen hierin een sleutelrol. Kega heeft als klanten onder meer Claudia Sträter, Ziengs, Purdey, McGregor, Wibra en Score.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!