TOP

Goede tijden voor Fashion Dôme

In korte tijd vestigden bekende namen als Venistar, Osé Fashion en Morgan de Toi zich in het Almeerse fashioncentre. Lees hier waarom wordt gekozen voor Fashion Dôme.

“Er zit nog veel meer in de pijplijn” vertelt Fashion Dôme’s commercieel directeur Paul van As. “We hebben een bepaalde visie en missie aangenomen dit jaar dat nu zijn vruchten voorzichtig begint af te werpen. We focussen ons expliciet op de merken die echt een toegevoegde waarde zijn voor onze huidige exposanten. Het is niet zomaar vierkante meters verhuren, we willen een full service pakket aanbieden voor een prijs waar je niet eens over na hoeft te denken.”

Venistar

Nieuwe huurder Venistar B.V. Nederland is onderdeel van het Italiaanse Venistar S.p.A., een organisatie die zich al jaren lang volledig richt op het marktsegment ´Fashion & Luxury Goods´.

“Fashion Dôme staat volledig in het teken van fashion en vanwege de fashionable uitstraling en mogelijkheden die hier geboden worden is er een bewuste keuze gemaakt om ons hier – te midden van Wholesale en Retail klanten – te vestigen” vertelt Jan van Zuidam van Venistar.

Daisys Mode Agenturen

Ook Daisys Mode Agenturen, met trendy merken als Morgan de Toi, Point Virgule en Best Mountain, vestigde zich afgelopen jaar in Fashion Dôme “Fashion Dôme is voor mij een goede keuze geweest” vertelt Daisy den Dekker. “De goede bereikbaarheid van het modecentrum, de gratis parkeergelegenheid, het juiste aanbod van merken en de nabijheid van de collega’s uit deze branche is voor mij de ideale combinatie”

Osé Fashion

Sinds kort zit ook Osé Fashion in Fashion Dôme, met grote namen als Polo Ralph Lauren, Guess en Marc O’Polo in het merkenportfolio. “Voor ons biedt dit centrum echt een toegevoegde waarde vanwege de vele kledingmerken die daar ook zitten en het feit dat de ondermode van onze merken ook vaak in kledingwinkels wordt verkocht. Bovendien hebben we in Almere de ruimte om elk van onze merken samen met zijn verhaal te presenteren. Het professioneel showen van de collectie geeft de klant de beleving van hoe het merk gepresenteerd kan worden. Uiteindelijk is onze showroom toch ook een visitekaartje: we kunnen in winkels eveneens een hele hoek bouwen voor een merk, om maar eens iets te noemen. Daarin meedenken, ook dat is onze service.” aldus Osé’s Kai Kolder.

Lunchmogelijkheid, flexplekken en wifi

“Einde van het jaar zal de verbouwing in Fashion Dôme worden afgemaakt waardoor het atrium en de entree van Fashion Dôme een ‘modebeleving’ zal worden. Onze klanten en hun klanten moeten hier fijn en zorgeloos zaken kunnen doen. Het aanbod van een goede lunchmogelijkheid, de beschikbaarheid van flexplekken en gratis Wi-Fi zorgt ervoor dat iedereen op een prettige en professionele manier zaken kan doen in Fashion Dôme” vertelt Paul van As tot slot.

Lees hier meer over Fashion Dôme.