TOP

Textilia verloot 5 exemplaren van het boek ‘Komt een klant bij de kassa’!

Heeft de winkel nog een toekomst? De e-tailers roepen van niet. Saskia Lips denkt van wel, al is het maar omdat klanten winkelen ook als een vorm van ontspanning zien. Maar dan moet er wel dringend iets gebeuren aan de huidige klantenbeleving. Klanten binnen krijgen is niet het grote probleem, maar klanten laten terugkomen, dat is de uitdaging van vandaag.

Auteur Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. In het boek ‘Komt een klant bij de kassa’ brengt ze haarscherp de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn op het vlak van klantenbehoud.

In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze haar tips en oplossingen prijs.

Textilia geeft vijf exemplaren weg!

Wil jij kans maken op dit boek?
Ga naar onze
website en vul dit formulier in met actiecode: Klant bij kassa

‘Komt een klant bij de kassa’ is een uitgave van Reality Bites Publishing bv
E-mail: info@realitybites.nu
www.realitybites.nu
Auteur: Saskia Lips – Aantal pagina’s: 160 – Gebonden, hardcover –
ISBN: 978-94-90783-25-9 –
Vaste boekenprijs: € 19,95 – April, 2011