TOP

Spreker Carst Vaartjes

Carst Vaartjes is één van de vele sprekers die aanwezig zal zijn op het E-fashion Event 2011! Hij is werkzaam bij Deloitte consulting en geeft een presentatie over het volgende onderwerp: Meer grip op e-commerce door Retail analytics.

E-commerce is voor velen een sprong in het diepe. Hoe perform je ten opzichte van concurrenten? Hoe maak je meer marge? Hoe krijg je grip op je voorraad en match je vraag en aanbod?  Carst en Raoul tonen resultaten van benchmarks onder Fashion retailers en laten zien hoe je met gerichte analyses op je eigen transactiedata (inkoop en verkoop) je E-commerce operatie kunt bijsturen en daarmee winstgevender maken.

Carst Vaartjes werkt sinds ’99 in de Consumer Business industrie, waar hij een groot aantal retailers en fabrikanten (o.a. O’Neill, Heinz en Leaf) heeft geadviseerd rondom analytische oplossingen voor het verbeteren van bedrijfsprocessen. Voorbeelden hiervan zijn het verbeteren van de supply chain effectiviteit met voorspellende modellen, het verhogen van rendement uit promoties en het implementeren van betere marge modellen voor klanten (customer profitability).

Kom ook naar E-Fashion en ontmoet onder andere de spreker Carst Vaartjes. Meld je nu aan en profiteer van €100,-ledenkorting! (Abonnees betalen €295,- niet-abonnees betalen €395,-)
Meer informatie over het E-fashion event? Klik hier.