TOP

Not Your Daughter’s Jeans verdrievoudigt Europese omzet

Not Your Daughter's Jeans heeft dit jaar €40 miljoen omzet gedraaid in Europa. Een groei van ruim 200% ten opzichte van vorig jaar.

Not Your Daughter’s Jeans (NYDJ) verkocht in Europa dit jaar zo’n 300.000 paar spijkerbroeken, waarbij Duitsland, Engeland en Nederland belangrijke groeimarkten bleken. “Een combinatie van meerdere factoren zoals een collectie die geheel bestaat uit slimming jeans, een succesvol NOS systeem en een grootschalige Europese advertentiecampagne hebben bijgedragen aan het groeiende succes van NYDJ”, aldus Stephan van Kruisselberge, CEO NYDJ Europe. “We hebben in Europa €40 miljoen omzet gedraaid en het aantal verkooppunten verdubbeld naar meer dan 2000 winkels.”

Vanaf begin dit jaar zijn verschillende grote retailers in Europa ingestapt: Breuninger, KaDeWe, Konen, House of Fraser, John Lewis, Bram, Bijenkorf, Fenwick, NK Departmentstore, Stockmann en Selfridges. Ook heeft het label nieuwe agentschappen opgestart in Spanje en Italië.