TOP

Marc O’Polo wint marketingprijs

De Mode-Marketing Award van Deutschen Mode-Institut (DMI) is dit jaar uitgereikt aan het Duitse lifestylemerk Marc O'Polo. Het gaat om 'Die Goldene Seidenschleife' van het DMI en de stad Krefeld.

Marc O’Polo laat zien hoe een modemerk door continue opbouw van het product, de daarop afgestemde marketing en een gestructureerde bedrijfsvoering succes kan boeken”, onderbouwt DMI-directeur Gerd Müller-Thomkins.

De prijs wordt op 20 september uitgereikt tijdens een straatmodeshow in Krefeld die aankomend weekend, op 20 en 21 september 2008, plaatsvindt in de straten van het Duitse Krefeld, over de grens bij Nijmegen

Prijswinnaars waren al Pierre Cardin, Nino Cerrutti, Adidas, Bogner, Boss, Gerry Weber, Escada, Max Mara en Etienne Aigner.

Marc O’Polo heeft wereldwijd meer dan 1200 verkooppunten, waaronder 68 eigen winkels en 122 franchisewinkels.