TOP

Jimmy Choo lanceert nieuwe productlijnen

Het luxe schoenenmerk Jimmy Choo breidt uit. Het merk viert haar vijftienjarig bestaan met de lancering van herenschoenen, sieraden, thuisartikelen en dameskleding.

Volgens eigenaar en ontwerpster Tamara Mellon timmert Jimmy Choo hard aan de weg om nog groter te worden. “We hebben de eerste Jimmy Choo-parfum al gelanceerd en showden zelfs een mannencollectie  tijdens Milan Fashion Week. En er komen nog veel meer spannende projecten aan”, aldus Mellon op nu.nl. 

Het luxe schoenenlabel Jimmy Choo bestaat vijftien jaar en Mellon wil uitbreiden door binnenkort ook herenschoenen, sieraden, thuisartikelen en dameskleding te lanceren.

Big bucks
Het investeringsbedrijf achter het merk Jimmy Choo, Towerbrook Capital Partners, evalueert of ze het merk willen verkopen of houden. Wanneer Towerbrook Capital Partners besluit Jimmy Choo van de hand te doen, kan dit volgens analisten omgerekend zo’n €600 miljoen euro opleveren.