Jaaroverzicht 2018: dit zijn de best gelezen artikelen van het afgelopen jaar

De laatste weken van het jaar blikken we terug op 2018 met de best gelezen artikelen. Vandaag de laatste in de serie: de lijs met de best gelezen artikelen in 2018.

December is traditiegetrouw de maand om terug te blikken en lijstjes samen te stellen. We sluiten de laatste weken van 2018 af met de best gelezen artikelen van het jaar, op thema. Vandaag de laatste: de 12 best gelezen artikelen op de website van Textilia 2018

1. Olcay Gulsen neemt afscheid als ceo van Supertrash

Het best gelezen nieuws van 2018 is het vertrek van Olcay Gulsen bij Supertrash. Haar aankondiging om weg te gaan bij het merk is de opmaat naar en faillissement, een verkoop en en comeback met nieuwe eigenaren. Dit artikel is niet alleen het best gelezen bericht, het hele onderwerp Supertrash is sowieso het meest in het oog springende thema in 2018, zo blijkt uit de statistieken.

2. Quote 500: dit zijn de rijkste modemiljonairs van Nederland van 2018

Yet again, wie is de rijkste in kledingland? De jaarlijkse rijkenlijst: de Quote 500. Wie zijn dit jaar de rijkste modemiljonairs? Hoe gaat het in 2018 in de kleding: gaat de gemiddelde kledingmiljonair een beetje mee in de vaart der volkeren? Zijn de grootverdieners van de mode de crisis te boven? De lijst met modemiljonairs doet het altijd goed.

3. Joël Ferdinandus gaat weer retail bedrijven: ‘Ik zet mijn jongensdroom voort’

Joël Ferdinandus, voormalig brancheadviseur van INretail, gaat weer de retail in. Hij kondigt aan te gaan samenwerken met Marco Ouwerkerk, de man achter Hans Boodt Mannequins en de winkel Denoism: “Na mijn retailavontuur met LokalHeroz is het vlammetje eigenlijk nooit uitgegaan.”

1. Olcay Gulsen: Supertrash heeft faillissement aangevraagd

2. 8 nieuwe vrouwenmodemerken in Nederland [2018]

3. Modefabriek januari 2018: Dit vonden merken en bezoekers ervan

4. Deze moderetailers winnen een Dutch Retail Storytelling Awards 2018