TOP

Hunkemöller zet in op technologie

Dit jaar gaat Hunkemöller flink uitbreiden op technologisch gebied. De lingerieketen gaat onder andere een pilot starten met iBeacons.

Hunkemöller gaat dit jaar flink innoveren op technisch gebied. Dit vertelde ceo Philip Mountford op het Emerce eRetail evenement, zo meldt Retailnews. De lingeriegigant gaat onder andere deze zomer alle winkels voorzien van iBeacons.

iBeacons

iBeacons gaan er voor zorgen dat de klant in de winkel direct bij binnenkomst herkend wordt. Bepaalde producten zullen via pushberichten op de smartphone van de klant onder de aandacht worden gebracht. In de winkels komt wifi en een mogelijkheid om instore bestellingen te plaatsen.

Tracking

Naast de iBeacons gaat Hunkemöller ook aan de gang met een verbeterde instore tracking van shoppers. Ook gaan er mogelijkheden komen voor klanten om hun bestelling te volgen. “In Groot-Brittanie kunnen consumenten hun order al volgen en dat willen we verder uitrollen”, vertelt de ceo.

De app van de lingerieketen, welke momenteel meer dan 700.000 gebruikers heeft, krijgt komende week een grote upgrade.