TOP

Hans Boodt Mannequins verrast bezoekers op Euroshop 2011

Hans Boodt heeft een zeer succesvolle Euroshop achter de rug. De reacties op de nieuwe collecties en de stand waren zonder meer enthousiast. Alle nieuw ontworpen collecties waren op de beurs te bewonderen waaronder de Beat Union, Casual en Smart collectie, de Dorothys en natuurlijk de eyecatchers: de Ugly's.

De stand was door het Hans Boodt team zo neergezet dat het voor bezoekers niet mogelijk was voorbij te lopen zonder even nieuwsgierig een blik naar binnen te werpen. Eenmaal binnen is de ruimte tot in ieder detail een reflectie van het merk Hans Boodt; van muren en accessoires tot aan het materiaal waaruit de stand is opgebouwd. Zwart en wit vormen de belangrijkste kenmerken van het stijlconcept, gecombineerd met het strakke en sfeervolle design kenmerkend voor de Hans Boodt Mannequins showroom in Zwijndrecht.

De nieuwe catalogus, een speciaal uitgegeven Hans Boodt krant, was gratis mee te pakken uit de krantenbakken op de stand. Daarin, naast nieuws over de mannequins, toekomstvisie en inspiratie van Hans Boodt, een exclusieve beeldreportage van de showroom en openhartige interviews met de Casual mannequins.

Maar, het hoogtepunt van deze beurs waren toch de foto’s van en de aandacht die uitging naar de mannequins, van zowel willekeurige beursbezoekers als mensen uit de industrie. De achtergelaten indruk is dan ook zeer positief te noemen en de sfeer was professioneel maar relaxed. Het succes wijdt het Hans Boodt Mannequins team uiteindelijk aan de laagdrempeligheid van de stand; het concept was transparant en helder, de mannequins perfect gestileerd en daarnaast zorgden de uitgereikte presentjes uiteraard voor een blijvende herinnering.

Voor meer informatie:
Joosie Wijnen
Creative Brand Coordinator
T: +31 (0)78 623 1100
M: +31 (0)6 1089 1290
E: joosie@hansboodt.nl
W: www.hansboodt.com