TOP

De visie van Wim en Anique Crooijmans: ‘Klanten moeten zich gewaardeerd voelen’

Behalve doorzettingsvermogen en vakkennis is een onderscheidende kijk op ondernemen tegenwoordig onmisbaar in de moderetail. In deze rubriek staat daarom de visie van een retailer of medewerker centraal. In deze aflevering is Anique Crooijmans, mede-eigenaar van Crooijmans Mannenmode in Nuenen, aan het woord: “We doen altijd iets extra’s voor onze klant, dat vinden we heel erg belangrijk.”
Crooijmans Mannenmode in Nuenen is een familiebedrijf dat vorig jaar zijn 90-jarige bestaan vierde. Wim Crooijmans nam het bedrijf - ooit een winkel annex kleermakerij – in 1990 over van zijn ouders. Na verschillende verbouwingen en een verhuizing naar een groter pand in Nuenen, is de winkel sinds februari 2017 heropend in een eigentijds jasje.    Anique Crooijmans,

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl