TOP

Bas Kosters lanceert Zeemanlijn met pyjamafeestje

De collectie van Bas Kosters voor Zeeman is donderdag 15 september met een pyjamaparty en een groot kussengevecht gelanceerd. Bas for Zeeman brengt een onder- en nachtmodelijn waar de nodige dosis fun in is verwerkt.

Bas Kosters vierde de lancering van zijn lijn voor Zeeman met een ware pyjamaparty in een loods aan de Amsterdamse Cruquiusweg. De ontwerper, ook dj, kroop nog even achter de draaitafels voor de muzikale omlijsting van het feestje. Samen met Zeeman laat Bas Kosters zien dat design ook voor een scherpe prijs in de winkels kan liggen, wat perfect aansluit bij zijn ‘anti-fashion’ filosofie. De collectie is speels en heeft een 70’s American Sportswear gevoel. De kleurrijke prints -geïnspireerd op de tatoeages van matrozen-  heeft Bas Kosters speciaal voor deze samenwerking ontwikkeld. BAS FOR ZEEMAN heeft een gelimiteerde oplage en is exclusief bij Zeeman verkrijgbaar vanaf 19 september 2011.

Collectie
Voor de samenwerking met Zeeman koos de eigenzinnige designer zijn persoonlijke fascinatie voor jaren 70 ondergoed als uitgangspunt genomen. Typerend hiervoor zijn de natuurlijke materialen, comfi fit en kenmerkende biezen. De collectie is vanaf vandaag 19 september verkrijgbaar in alle ruim 200 Zeeman vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk en bestaat uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken.