TOP

Babolat verder met Eltingh Haarhuis Tennis & Events

Babolat en Eltingh Haarhuis Tennis & Events hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Waar Eltingh Haarhuis Tennis & Events zich de komende jaren meldt, is ook Babolat.

Babolat denkt en werkt net als wij: de toon en de manier waarop je met mensen en relaties omgaat, bepaalt je succes. Daarom passen wij goed bij elkaar”, zegt Jacco Eltingh over het verlengen van de samenwerking van Eltingh Haarhuis Tennis & Events met Babolat. “Het zou mij niet verbazen als onze samenwerking met Babolat net zo’n soort huwelijk wordt als dat van Jacco en mij”, voegt Paul Haarhuis toe. “Jacco en ik weten al 17 jaar precies wat we aan elkaar hebben en dat gevoel hebben wij met Babolat ook. We zijn partners met dezelfde passie en hetzelfde plezier in de tennissport. Dit is duidelijk een geval van één plus één is drie.”

 

Trots

Ook bij Babolat is men blij met de samenwerking. “Dit is een belangrijke stap om de naamsbekendheid en groei van het merk Babolat ook de komende jaren te waarborgen in Nederland”, zegt Johan Bolhuis, Business Unit Manager bij Bos Group International. “Jacco en Paul zijn trots om het merk Babolat uit te dragen, dat is een absolute voorwaarde voor ons, maar zeer zeker ook voor hun zelf. “Zij gaan altijd voor kwaliteit én voor de lange termijn. Dat doen wij ook en dus is de verlenging van onze samenwerking een feit. De start van onze samenwerking was in 2009 en is tot nu toe naar alle tevredenheid verlopen. We gaan het de komende jaren nog verder intensiveren.”

 

Jacco Eltingh denkt dat het de meest omvattende samenwerking is in het Nederlandse tennis. “We werken straks in alle activiteiten van Eltingh Haarhuis Tennis & Events met Babolat samen; van de clinics tot de AFAS Tennis Classics, de City Tennis Tour en ons nieuwe TennisFrendz! Wij willen een partner die alles in huis heeft én goed in de markt staat én de goede toon heeft. Dat is Babolat. En Babolat heeft alles in huis voor de liefhebber en de wedstrijdtennisser en dat hebben wij ook.”