TOP

Wranglers stunt-campagne in de prijzen

De campagnes van jeansmerk Wrangler lijken inmiddels garant te staan voor succes. Het merk heeft maar liefst zes awards in de wacht gesleept met de 'stunt'-campagne.

Wrangler heeft met de najaarscampagne 2011, waarin stuntmensen centraal staan, de eerste prijs gewonnen in de categorie Poster Design bij de London International Awards. Daarnaast kreeg de campagne dezelfde maand ook een zilveren LOVIEs uitgereikt, een nieuwe award van de International Academy of Digital Arts & Sciences in London.

Goud 

Verder won de campagne de Grand Prix voor beste werk in print en poster op het Eurobest festival, een awardshow voor de beste Europese communicatie en creativiteit. Bij de Epica Awards won Wrangler zelfs twee awards, in de categorieën Print Campaign en Advertising Photography. Bij de World Luxury Awards kreeg de campagne goud in de categorie ‘Fashion & Style’.

We Are Animals

‘Stunt’ is onderdeel van Wrangler’s campagnethema We Are Animals, dat al een aantal jaar loopt. In 2010 won Wrangler ook al diverse prestigieuze prijzen voor de campagne en de website, waaronder ook weer bij het Eurobest festival, de Global Fashion Awards en de London International Awards. Ook in 2009, toen het We Are Animals concept werd gelanceerd, viel de campagne in de prijzen.