TOP

Wat is het bongemiddelde bij Objet Trouvé in Rotterdam?

Floor en Josje Theuns durven gerust te investeren in opvallende blikvangers. Het levert hun vrouwenmodezaak Objet Trouvé in Rotterdam een vaste schare fans op. "Het gaat ons niet alleen om verkopen."

“We kopen alleen in waar we zelf blij van worden”, zegt Floor Theuns in de rubriek Even Afrekenen in de Textilia 6, die vrijdag 17 juni is verschenen . “Voor ons geen Excel-sheets, we gaan vooral op ons gevoel af.” Deze werkwijze heeft de zelfverzekerde ondernemers nog geen noemenswaardige missers opgeleverd. “Tot nu toe halen we elk jaar onze target. Mensen komen niet naar Objet Trouvé voor een bepaald merk, maar voor onze selectie.”

Gestreepte broek 

“We durven steeds vaker stukken in te kopen die we misschien niet eens gaan verkopen. Zoals een opvallend gestreepte broek van €500,-. Hiervan hebben we er twee ingekocht en één is al weg. Een investering ja, maar speciale producten trekken mensen aan die iets zoeken wat ze nergens anders kunnen vinden.”

Afwisseling

De uitgesproken blikvangers fungeren daarnaast als welkome afwisseling van de meer beheerste stukken die het grootste deel van het assortiment vormen. Josje: “We kiezen voor elegante, tijdloze klassiekers. Daar blijven mensen voor terugkomen.”

Lees het bongemiddelde van Objet Trouvé en het volledige interview in Textilia 6.


Wil je ook weten wat het bongemiddelde is bij je collega’s? Neem een abonnement en ontvang 12 keer per jaar interviews, achtergronden en marktcijfers over de modebranche, plus onbeperkt toegang tot alle artikelen op de website. Bekijk hier de mogelijkheden…

bestellen-icoon