TOP

Tweede editie Bastiaan’s Bazar trekt 4000 bezoekers

De tweede editie van Bastiaan's Bazar, afgelopen weekend op het Westergasterrein in Amsterdam, trok 4000 bezoekers. Dat is meer dan de 1500 die naar de eerste editie kwamen, maar toen was het event ook kleiner opgezet en duurde het slechts één dag.

Bastiaan’s Bazar is een fashionmarkt waar consumenten kunnen shoppen bij kraampjes met kleding, schoenen, sieraden, make-up, haarstyling en tassen. Er waren ongeveer 100 merken te koop in allerlei segmenten, zoals Aaiko, Café Moda, Der Kommissar, French Connection, House of Avernae, Hunter, Minnetonka, Munthe Plus Simonsen, Relakz, Rinascimento, Supertrash en Vila. Daarnaast was er een paar keer per dag een modeshow met items van de deelnemende standhouders.

Modefabriek

Bastiaan’s Bazar is een initiatief van stylist Bastiaan van Schaik en FUSE Communicatie. In september 2009 vond de eerste editie plaats met een twintigtal merken in de Hollandsche Manege in Amsterdam. Om te kunnen groeien werd dit jaar een samenwerking aangegaan met beursorganisatie Modefabriek en is een nieuwe locatie gekozen.