TOP

TME: Kijkje in de wereld van het online koopgedrag van de Nederlandse modeconsument

Tijdens deze learnshop geeft GFK een kijkje in de wereld van het online koopgedrag van de Nederlandse modeconsument.

Op dit moment wordt binnen de totale modemarkt circa 6% van de bestedingen aan mode online besteedt. GFK geeft inzicht in de bestedingen verdeeld over de verschillende segmenten maar ook over wie de Internetkoper is en hoe/zij het beste te bereiken is. GFK geeft naast inzicht in de huidige situatie ook een kijkje op de toekomstige verwachtingen. Welke nieuwe ontwikkelingen zijn zichtbaar in de markt, hoe kunnen retailers hierop inspelen en welke invloed heeft dit op het speelveld van de modewereld; zowel online als offline?

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!