TOP

Mango verlaagt prijzen van de casual collectie

Retailketen Mango verlaagt de prijzen van de casual collectie om zo een jonger publiek aan te trekken.

Mango heeft de prijzen van de casual collectie verlaagt, dat meldt het merk in een persbericht. Vier jaar geleden voerde Mango al een prijsverlaging van twintig procent door om zo de concurrentiepositie te verbeteren. Nu heeft het merk de prijzen van de casual collectie verlaagt om zo jongere vrouwen aan te trekken.

Eerder had het merk al een nieuwe strategie waardoor het merk zich aansluit bij fast fashion. De winkels worden nu elke twee weken gevuld met nieuwe artikelen en ook lanceert het merk een nieuwe reclamecampagne.

Onder de naam #NewPrizes zal de selectie van kledingstukken en accessoires vanaf deze maand verkrijgbaar zijn in zowel alle Mango-filialen wereldwijd als in de webshop van Mango. Ter ondersteuning van het nieuwe initiatief zal Mango een lookbook lanceren dat is geïnspireerd op Coachella, het muziek- en kunstfestival dat elk jaar wordt gehouden in Californië.