TOP

GFK4Fashion Jaarcongres op 30 september 2010

Voor wie een actieve rol wil blijven vervullen in de modebranche en van gedachten wil wisselen met branchegenoten is er het GfK4Fashion Jaarcongres 2010 op donderdag 30 september 2010 in Amsterdam.

13:00 uur Opening door dagvoorzitter Beau van Erven Dorens

13.30 – 14.15 uur GfK Panel Services Benelux presenteert recente onderzoeksresultaten in ‘Modemarketing in een nieuw jasje?’

14.15 – 15:00 uur Lezing prof.dr. Will J.M. Reijnders van de TiasNimbas Business School over Klantwaarde in de mode: utopie of werkelijkheid?’

15.30 – 16.15 uur Sabine van Velsen-Knobbout, Industry Head Retail van Google Nederland presenteert Online trends voor fashion retailers’

16.15 – 17.00 uur Lezing Adriana Pereira-Hoppenbrouwer, Global Head of Marketing Hunkemöller over het thema From High Street Retail to High Street Brand’

17.00 uur Afsluiting, uitreiking Top Topics Fashion Rapport 2010/2011 & borrel

 

Kosten: 125 euro

Locatie: Panama, Amsterdam

Wanneer: donderdag 30 september 2010 van 13:00 tot 17:00 uur

Meer info: www.gfk.nl, events@gfk.nl