TOP

Dyanne Beekman lanceert interactieve Jas tot Tas-collectie

Stylist Dyanne Beekman heeft een eigen collectie ontwikkeld die vanaf vandaag verkrijgbaar is bij 50 modewinkels aangesloten bij retailorganisatie Euretco.

Dyanne Beekman heeft haar eerste in eigen beheer Jas tot Tas-collectie ontwikkeld. De kledinglijn is samen met de Nederlandse vrouw tot stand gekomen door interactie via social media. De collectie bestaat uit twaalf kledingcategorieën (D)01 t/m (D)12 met diverse items per categorie die onderling te combineren zijn. Beekman lanceerde in september vorig jaar al een jeans uit de Jas tot Tas-collectie.

Elke dag om 21.30 uur stuurt Beekman een kledingadvies via social media in de vorm van een nummercombinatie. Op één dag draag je dan bijvoorbeeld de combinatie 1+3+5+7+9+10+11=outfit. Met deze formule kan iedere vrouw ‘moeiteloos een outfit voor elke stemming en gelegenheid samenstellen’, denkt Beekman.

De lijn is landelijk verkrijgbaar bij ruim 50 onafhankelijke modewinkels aangesloten bij Euretco. Het aantal verkooppunten zal verder uitgebreid worden voor de komende wintercollectie.

Bij de collectie hoort natuurlijk ook een hernieuwde website, die vandaag in de lucht gaat. De site heeft een stijlgids die in de winkels verkrijgbaar is, met handvatten als verschillende figuurtypes.

Beekman is op 24 februari bij Vallen Mode in Harmelen om haar concept toe te lichten. In de komende weken is ze bij 10 geselecteerde Euretco-ondernemers ‘s avonds aanwezig om haar nieuwe collectie te presenteren aan een door de ondernemer geselecteerd klantenbestand.