TOP

15 jaar The Hilt: denimactie

Kindermodeleverancier The Hilt, bekend van de merken Rags Industry en Eager Beaver bestaat dit najaar 15 jaar. Het lustrum gaat gevierd worden met een denimactie.

Denim zit volgens The Hilt in het DNA van het  bedrijf. Om de verjaardag te vieren is er voor klanten dan ook een aantrekkelijk denimpakket samengesteld met bewezen fits in de meest actuele wassingen en gunstig geprijsd. Een en ander is van speciale labels en hangtags, voorzien, zodat het er gelikt uit ziet.

Het lustrum gaat officieel van start met een TV commercial op de kinderzender Nickelodeon. In de 2e helft oktober, tijdens de herfstvakantie dus, draait het op de zender om populaire programma’s als Het huis Anubis en Drake & Josh. Een prima moment vindt The Hilt voor een commercial.  

Het Nickelodeon-spotje markeert een nieuwe weg die The Hilt inslaat. De inzet is het vergroten van de naamsbekendheid van de merken en denims bij de doelgroep, kids tussen zes en twaalf jaar.

Op pad met het denimpakket

Vanaf oktober liggen de jeans in de winkels. Het salesteam is al op pad om klanten van Rags Industry en Eager Beaver het denimpakket te laten zien. Wie nog niet bezocht is, kan binnenkort dus een bezoekje verwachten.