TOP

Welke rol gaat de fysieke winkelomgeving spelen in de verleiding van de consument?

Dat het kopen van kleding via internet voor de consument inmiddels de normaalste zaak van de wereld is mogen duidelijk zijn. Daarmee rijst echter wél de vraag hoe de fysieke winkel en de online shop zich tot elkaar verhouden. Welke rol moeten zij beiden gaan spelen om elkaar zo optimaal mogelijk te ondersteunen in het proces tot verleiding van de consument?

Tijdens de expertsessies gaan Johan Rietsema, creatief directeur en Ramon Veelo, senior retaildesigner van Vorm Martini, met ondernemers in gesprek om samen te zoeken naar antwoorden op specifieke vragen die voortkomen uit deze belangrijke veranderingen in het koopgedrag van de fashionconsument.

Enkele recente projecten van Vorm Martini zijn het nieuwe winkelconcept van State of Art, Only for men, COEF, Ziengs schoenen en internationale lingerieketen Oreia.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor slechts € 199,-!