TOP

Nieuwe mogelijkheden voor de modebranche met de QR-code

Een QR-code is een twee-dimensionale streepjescode. De code wordt door een QR-lezer in de telefoon (Iphone, Android en Blackberry) of webcam in de laptop of PC omgezet in een URL, waarna in de web browser van de telefoon op laptop/ PC de bijbehorende content wordt getoond. Content kan in meerdere vormen zoals een video die direct afgespeeld kan worden of een webpagina met aanvullende informatie.

QR codes kunnen eenvoudig op producten, raamstickers, posters en/of print advertenties gedrukt worden. Op deze manier kunnen print advertenties beter meetbaar gemaakt worden en kan de consument bij het zien van een advertentie ook actie ondernemen zoals nu op internet mogelijk is. De statische advertentie kan worden voorzien van extra informatie die op elk moment geüpdate kan worden.

Voor de mode industrie zijn vele toepassingen denkbaar zoals het koppelen van een advertentie in een magazine aan een product video ( catwalk video). Probeer het zelf met de QR codes in deze uitgave van Textilia of kom langs tijdens het TME event voor een demonstratie.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voorslechts € 199,-!