TOP

Teva slaat nieuwe weg in

Watermerk Teva presenteerde op Outdoor 2010 in Friedrichshafen een gloednieuwe collectie footwear en merkpositionering: Tevablue.

De oplettende beursbezoeker op Outdoor 2010 viel het meteen op. De stand van Teva oogde dit jaar fris en jong dankzij de nieuwe huiskleur Tevablue. Onder leiding van Product Director Juerg Geser is Teva een nieuwe weg ingeslagen en het oranje imago is definitief verleden tijd. To Play & Protect is het uitgangspunt waar het sinds kort allemaal om draait. En dat is door Juerg Geser, mede verantwoordelijk voor het succes van K-Swiss, doorgevoerd in alle aspecten van de Teva zomercollectie 2011.

Teva producten

Producten ontwikkelen die veilig sporten maximaliseren en tevens rekening houden met het beschermen van de natuur (die de basis vormt voor extreme sports) is al 25 jaar het uitgangspunt van elk Teva ontwerp. Met onder andere de nieuwste generatie waterschoen, de Gnarkosi, en de innovatieve Lumen biedt Teva een collectie schoenen en slippers die stijlvol en comfortabel zijn.

Top initiatief

Het merk wil niet alleen in harmonie zijn met de natuur, ze wil deze ook graag gezond houden. Daarom wordt volgens Teva voor elk in 2011 verkocht paar Teva’s, één Engelse foot van een waterweg – rivier, meer of zee – beschermd.