TOP

Suitsupply wint marketingprijs

Modeketen Suitsupply mag zich marketingbedrijf van het jaar noemen. Het bedrijf won, ondanks dat het naar eigen zeggen geen echt marketingbeleid heeft, de Nima Marketing Excellence Award.

Volgens de jury creëert Suitsupply een ‘leuke paradox in de modewereld: een Umfeld van high fashion met prijzen van een discounter’. Het krachtige, unieke concept van het bedrijf zorgt voor een onderscheidend vermogen wat een sterk merk en hoge mate van markt- en klantgerichtheid oplevert. “Suitsupply blijft continue werken aan haar formule. Met name de voortdurende expansie en de samenwerking met NOCNSF vallen op. Het consistente gedrag is het bewijs van het visionair ondernemerschap en sterk leiderschap.” Andere genomineerden voor de marketingprijs waren Philips en Rabobank. Suitsupply werkt al enkele jaren met modefotograaf Carli Hermes voor de opvallende campagnebeelden. De keten is actief in vier landen en telt in Nederland inmiddels zeven winkels.