TOP

Silky Label brengt kleding tot leven in eigen filmpjes

Silky Label introduceert Kids on the Catwalk: filmpjes waarin kinderen de collectie van Silky Label showen. Met de korte fragmenten wil het Nederlandse merk de online consument een beter beeld geven van de artikelen in de webshop.

Consumenten vinden het soms lastig om vanaf een foto de pasvorm van een kledingstuk te bepalen en daarom is er op de webshop van Silky Label nu ook een filmpje van het kledingstuk te bekijken. In filmpjes van maximaal 15 seconden showen modellen van 0 tot vier jaar op eigen wijze de kledingstukken aan de camera. Het ene model al zittend op een hobbelpaard, de ander dansend met ballonen en de volgende spelend op de grond. “Op deze manier wordt kleding levend gemaakt en kan de consument de pasvorm beter beoordelen”, aldus eigenaresse Bianca Kemper. “Het filmpje in combinatie met de foto geeft de klant een goed beeld van het product.”

Filmpjes kijken
Alle filmpjes zijn te bekijken op de website van Silky Label. Door te klikken op het bewegende beeld op de productpagina, wordt het filmpje groot afgespeeld in het productvenster.

Silky Label
Silky Label is een Nederlands merk speciaal voor baby’s en peuters van nul tot vier jaar. De collectie bestaat uit diverse basismodellen in zeven kleuren. Eigenaresse Bianca Kemper ontwerpt de collectie zelf en laat de artikelen – kinderarbeid vrij – produceren in Tunesië.

Benieuwd naar de filmpjes? Bekijk hieronder een voorbeeld.