TOP

Rob Heilbron van Sapph wint Marketing of the Year Award

Er mag dan veel commentaar zijn op de sexy reclames van Sapph, marketing-directeur Rob Heilbron van het lingeriemerk heeft er mooi de Marketing of the Year Award 2010 mee gewonnen.

Uit handen van twee Sapph-modellen, ontving Rob Heilbron de prijs voor Marketing of the Year 2010 tijdens de jaarlijkse PC Hooftstraat Awards in Amsterdam. De award kreeg hij voor zijn opmerkelijke en vooral sexy campagnes van zijn lingeriemerk Sapph.

Jurylid Christian Houkes op Glamourblog: “Heilbron laat zich niets vertellen door dure reclamebureaus. Hij bedenkt al zijn marketing zelf. Dat is knap. Hij is dan ook een ondernemer pur sang, die creativiteit hoog in het vaandel heeft staan en er bovendien niet voor terugdeinst te knokken tegen de gevestigde namen in de Nederlandse modewereld, en dan weet iedereen wel wie ik bedoel.”

Ik weet dat de reclame-wereld niet altijd even blij met me is. Begrijpelijk, als je het allemaal zonder reclamebureaus doet, dan zullen ze je geen Gouden Loekie geven. Ik dacht in mijn geval eerder aan een ‘Gouden Sloerie'”, reageert de lingerieman op zijn overwinning in Adformatie. “Maar de feiten liggen er. Als je in één jaar tijd een merk op de kaart zet dat iedereen kent, dan heb je iets goeds gedaan.”