TOP

Reactie van Houtbrox op bezoek mysteryshopper *

Voor Textilia gaat een onafhankelijke mysteryshopper op pad en beoordeelt zelfstandige winkels op een aantal vaste punten. De webwinkel van Houtbrox kreeg oktober 2014 een bezoek. Wat is de reactie van de eigenaar op de bevindingen?

In het themanummer Crosschannel Retailen van 24 oktober 2014 heeft een online mysterieshopper de site van Houtbrox bezocht. De webwinkel kreeg als eindoordeel een 7. Enkele conclusies:

  • de webshop is professioneel opgezet
  • het assortiment is groot en het filteren en navigeren gaat makkelijk
  • de visual merchandising kan verbeterd worden en de service mag meer web georiënteerd zijn 
  • de luxe en servicegerichte uitstraling van de fysieke winkel komt online niet helemaal uit de verf 

Dion Fokkema, manager E-commerce: 

“We kunnen ons grotendeels vinden in de opbouwende kritiek die is gegeven en zijn ons er van bewust dat deze punten moeten worden opgelost. De huidige webshop draait al weer een aantal jaren en we zijn volop in de voorbereiding voor een nieuwe website, waarin we de meeste aangedragen punten gaan oplossen. Mede naar aanleiding van het bezoek van de mysteryshopper zullen we een aantal punten versneld doorvoeren binnen de huidige site. Tevens zijn we bezig met het proces hoe we versneld kunnen leveren aan onze klanten indien het artikel niet meer voorradig is in ons DC. Ik nodig Textilia graag uit om onze site opnieuw te bezoeken als deze is vernieuwd.”