TOP

Only For Men introduceert bedrijfskledingmerk

Only For Men gaat de b2b-markt op met een nieuw merk voor bedrijfskleding.

Stitch & Buttons gaat het kledingmerk heten en het moet voor opschudding zorgen in de bedrijfskledingbranche. De branche die naar het idee van Stitch & Buttons de afgelopen jaren ‘is ingedut, moet worden wakker geschud’, aldus het persbericht van Only For Men.

Stitch & Buttons werd door Only for Men in het leven geroepen om, naar eigen zeggen, ‘de business 2 business markt te veroveren’. Stitch & Buttons levert bedrijfskleding voor verschillende branches; van casual tot horeca en van business tot industrie. De bedrijfskleding wordt voor zowel mannen als vrouwen gemaakt.

Eigen huisstijl

Volgens het bedrijf moet goede bedrijfskleding aansluiten bij de behoeften van de werknemer, de situatie en het bedrijf. De kleding is aan te passen voor alle werkzaamheden. Er is ook een optie om eigen collecties te ontwerpen en te creëren naar de eigen huisstijl en het imago.

Uniek

‘Elke medewerker is uniek, dat vraagt om maatwerk en vakmanschap als het gaat om bedrijfskleding. Mensen moeten optimaal kunnen presteren en hun bedrijfskleding moet daarop aansluiten,’ aldus Stitch & Buttons op de website.

Stitch & Buttons is een onderdeel van Only For Men, een mannenmodewinkel met 12 fysieke winkels en twee webwinkels.