TOP

Modefabrieks Chapter succesvol ontvangen

Chapter, het nieuwe mannenmodedeel van Modefabriek, is afgelopen zondag 20 en maandag 21 januari goed ontvangen. Met de sfeervolle en open uitstraling was het één van de eyecatchers op Modefabriek.

Dat een sfeeromgeving van merken in tegenstelling tot de rest van de beurs ontbrak, maakte de meeste exposanten en bezoekers niets uit. Het draait immers om de collecties. Met de nieuwe mannenmodeomgeving, bij de ingang van de beurs, bootste Modefabriek een winkelomgeving na met loungebanken, een koffiebar en rekken vol mooie merken. De ruime, exclusieve en sfeervolle opzet zorgde voor velen voor een perfect beursklimaat. “Doordat de bezoekers van je buurman ook in jou stand kunnen kijken, lopen ze makkelijker even langs”, concludeert Marco de Beer van Beer Agenturen en agent van shirtlabel Eton.

Man achter het platform, Virgil Sonokromo, blikt ook tevreden terug. Op de vraag of een groter gedeelte van de beurs deze uitstraling kan krijgen, is hij terughoudend. “Het is een flinke investering.” Wel inventariseert hij verdere mogelijkheden, maar daarover kan hij op dit moment nog niets zeggen. Lees een groter interview met de salesmanager van Modefabriek in de mannenmodespecial die nu uit is.

Alle modetrends vind je binnenkort in Textilia. Wil je een korte impressie van de nieuwe trends en merken? Bekijk dan de foto’s hiernaast.