TOP

Miljoeneninvestering voor Amsterdams sneakerlabel ETQ: ‘We gaan in sneltreinvaart bouwen’

Het Amsterdamse sneakermerk ETQ haalt ondernemers Adriaan Mol (Mollie) en Sebastian Monteban (Brandfield) aan boord om het label met een miljoeneninvestering naar een hoger niveau te tillen. Oprichter en creatief directeur Patrick van der Woude wil internationaal uitbreiden en blijft ondertussen schaven aan de ultieme – en circulaire – schoen.
Foto: ETQ (met v.l.n.r. director of operations Hugo Castermans, investeerders Sebastian Monteban en Adriaan Mol en creatief directeur Patrick van der Woude) Het zijn klinkende namen die het Amsterdamse sneakermerk aan zich verbindt. Fintech-ondernemer Adriaan Mol maakte naam als oprichter van betaalserviceprovider Mollie en communicatieplatform Messagebird, Sebastian Monteban haalde recent het nieuws met de verkoop

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl