TOP

Levi’s lanceert digitale paskamer voor de Curved ID

Jeansmerk Levi's heeft op de webshop een 'Digital Fitting Experience' gelanceerd, zodat de nieuwe jeanslijn Curved ID voor vrouwen, waarbij het draait om de perfecte pasvorm, ook online 'aangemeten' kan worden.

De Curved ID van Levi’s is de afgelopen weken al groots gelanceerd in de winkels en via een uitgebreide mediacampagne. Met de Levi’s Digital Fitting Experience moeten vrouwen nu ook via de Levi’s webshop een perfect passende jeans kunnen vinden. Een bijzondere uitdaging aangezien het in de winkel al een crime kan zijn voor sommige vrouwen een jeans te vinden. Er worden soms minstens 10 broeken gepast voordat de juiste wordt gevonden. Toch gaat Levi’s de uitdaging aan met een interactieve vragenlijst waarmee de consument uiteindelijk uitkomt bij de perfecte jeans voor haar lichaam. Sommige multibrand webshops die Levi’s verkopen zullen ook met deze fitting experience gaan werken.

Lichaamstypen 

Levi’s werkt voor de Curved ID niet met maten maar met lichaamstypen die zijn gemaakt op basis van het analyseren van de lichamen van 60.000 vrouwen. De pasvormen zijn Slight, Demi of Bold.