TOP

Jac Hensen creëert shop-in-shop voor eigen merken

Jac Hensen richt zich steeds meer op shop-in-shops met de eigen merken Lion en Nils. Inmiddels runt de mannenmodezaak drie minibrandstores in Amersfoort en Almelo met succes en verdere uitbreiding staat op de planning.

Jac Hensen pakt de branding van de labels Lion en Nils het komende jaar groots aan. De eerste stap is de presentatie van deze shop-in-shops.” Robin Hensen, directeur van Jac Hensen vertelt: “Sinds begin oktober kunnen klanten van Jac Hensen hun aankopen van Lion en Nils doen in vijf verschillende shop-in-shops, waaronder drie in Amersfoort.” Met de mini brandstores in de vestigingen te Amersfoort en Almelo laten we onze klanten nog beter kennismaken met deze merken.

Uitstraling
Het casualmerk Lion krijgt een eigen gezicht door het gebruik van ruwe materialen, zoals onbewerkt hout en metaal. De kasten, tafels en de wandpresentatie zijn voorzien van een stoere, grove look waardoor de sfeer van de collectie nog beter wordt benadrukt. De shop-in-shops van Nils zien er met een meer urban uitstraling heel anders uit, met de frisheid en het hippe van Scandinavië en aan het snelle stadse van New York. Gebruikte materialen zijn zwartgeverfd hout, glas en metaal en sterke visuals.” Robin Hensen: “Als deze pilot, die nog een aantal maanden loopt, succesvol blijkt, zullen we het concept voor meerdere winkels uitrollen.”

Over Jac Hensen
Familiebedrijf Jac Hensen werd in 1977 opgericht door Jac Hensen. Het mannenmodebedrijf telt tien vestigingen in Midden- en Oost-Nederland en webwinkel www.jachensen.nl. Het bedrijf biedt merken als Lion, Nils, Ben Barton, Wrangler, Selected, Lion, New Zealand, Mac, Scotch & Soda, Selected en Ledûb. Daarnaast is Jac Hensen gespecialiseerd in maatpakken, trouwpakken en grote maten. Jac Hensen viert tot en met september 2013 haar 35-jarig jubileum.