TOP

Garcia Jeans lanceert nieuwe website en pop-up store *

Garcia Jeans haalt de banden met klanten aan via een vernieuwde website en een binnenkort te openen tijdelijke winkel in Amsterdam.

De homepage als cover, het ‘bladeren’ van rechts naar links en verschillende stylingadviezen: de nieuwe site van Garcia Jeans doet aan als een modemagazine. En dat is precies de bedoeling vertelt Jeroen Coppens, marketing & communicatiemanager bij Garcia Jeans: “We wilden een vernieuwend platform creëren waar shopping, inspiratie, social en branding samenkomen in één omgeving. We zijn bijna een jaar druk geweest met de restyling en het resultaat mag er zijn.”

Servicegericht

De website is sterk servicegericht. Zo geeft het merk bezoekers de mogelijkheid om zelf met diverse producten een outfit-moodboard samen te stellen. De ‘just my style’-tool helpt consumenten aan de hand van een keuzemenu met het vinden van kleding die past bij hun stijl. De ‘perfect pair’-tool werkt hetzelfde: via diverse opties worden passende suggesties gedaan voor jeans. Het is de bedoeling dat de website in de toekomst verder wordt uitgebreid. Co-creatie met klanten en live chats met designers staan al op de planning.

Pop-up winkel

Garcia Jeans zoekt ook op een andere manier contact met vaste én nieuwe klanten. Van 2 tot en met 22 november opent het label een pop-up winkel aan de Gerard Doustraat, in de Amsterdamse wijk De Pijp. Het merk deelt tijdens de eerste editie van de Pop-up sharing maand, een initiatief van De Merkenwinkel, de ruimte met meer labels als Friseau, Afriek, Yunit, Two-o en street art kunstenaar Michiel Folkers. 

Garcia website 1

Garcia website 2

 

Garcia website 3