TOP

Webshopmarkt ‘De Utrechtse Fabriek’ goed bezocht

Op de Eerste en Tweede Pinksterdag werd er in het Utrechtse Griftpark een bijzondere buitenmarkt gehouden. Zo'n 50 webwinkels showden hier namelijk 'live' hun collecties.

De markt, die met name bestond uit webshopwinkels, was afgelopen zondag en maandag een groot succes. Door het mooie weer konden de eigenaren van de onlinewinkels rekenen op een flink bezoekersaantal. Naar het stadspark, waar deze markt plaatsvond, waren vooral veel ouders met kinderen afgekomen. En dat is niet vreemd, aangezien de markt vooral bestond uit kinderkledingwebwinkel. Verder waren er enkele aanbieders van tassen, vrouwenkleding, T-shirts en sieraden. Ook was er een goed aanbod in vers gesmeerde broodjes, taartjes en sapjes.
“De Utrechtse Fabriek” is een samenwerkingsverband tussen vier ondernemers die sinds 2008 markten in Utrecht organiseren. Dit zijn: kiddokek.com (kinderkleding), Feesthoedjes.nl/ (kroontjes, hoedjes en buttons), mokka.nl/(handgemaakte tassen), galerie-lucie.nl/ (creatieve workshops en etageres).

Lees ook: Belgische kinderwebwinkels organiseren ‘stenen’ verkoopmoment