TOP

‘We willen de Bijenkorf van creatief Rotterdam worden’ *

De plek van je winkel is een belangrijk onderdeel van het succes, stelt branchevereniging Inretail in zijn Inretailmodellen. Een goed voorbeeld daarvan is het ras-Rotterdammer warenhuis Groos, waarvan de leveranciers letterlijk om de hoek zitten. Daarin schuilt de kracht, zegt retailmanager John Boot. Maar maakt dat de formule tegelijkertijd niet kwetsbaar?
Groos is gevestigd op de benedenverdieping van een industrieel pand. Is dat een strategisch gekozen plek?   Retailmanager John  Boot: “Onze winkel is gevestigd in het Schieblock, tegenover de Hofbogen. Een goede plek, maar het was geen strategische keuze. Eigenaren Joost Prins en Tjeerd Hendriks zijn toevallig hier terecht gekomen. Ze wilden een fysiek platform

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl