TOP

Uitgelicht: de mannenmodeafdeling van modeketen WE

Modeketen WE lanceerde onlangs een compleet nieuw lifestyleconcept in Nijmegen. Textilia nam een kijkje op de mannenmodeafdeling, waar paskamers groter zijn en foto's van outfits 'getwitterd' worden.

Met het nieuwe concept wil WE haar klanten helpen met het uitzoeken van hun outfits. Zo staan er op de mannenmodeafdeling een flink aantal paspoppen met diverse kledingcombinaties: van casual tot zakelijk. Inderdaad, zakelijk, want er is ook een hoek met kostuums en dressshirts.

Grotere pashokken stonden ook op de prioriteitenlijst van directeur Wouter Kolk, die een speciaal onderzoek deed naar de wensen van mannen. “Daaruit bleek dat paskamers vaak als  ‘te klein’en ‘benauwd’ worden beschouwd.” Verder is er een zogenoemde Twitterspiegel waarmee je outfits op de foto zet en naar vrienden of familie stuurt. “Met één druk op de knop weet je wat zij er van vinden.” Bekijk hiernaast de beeldreportage van de mannenmodeafdeling.

Benieuwd naar het favoriete item (een bermude) van Wouter Kolk? Wij zetten het op film.