TOP

Summum lanceert crossmedia marketingcampagne

Summum is op zoek naar dé Summum Woman voor 2014 en zet voor deze ‘You’ve got it’ campagne zowel het online als offline kanaal in. Doel van de actie is het vergroten van de naamsbekendheid van het merk én de verkooppunten.

Consumenten kunnen via Facebook een vrouw uit hun omgeving opgeven als dé Summum Woman van 2014. Dit doen ze door een foto te uploaden met de reden waarom uitgerekend zij dé Summum Woman van 2014 moet worden. Ook wordt gevraagd naar de favoriete Summum Woman dealer.

Vijf weken lang wordt wekelijks een finalist gekozen, die voor twee personen een Summum Woman fashion experience wint (ter waarde van € 450 per persoon). De prijzen worden verzilverd bij de opgegeven Summum dealer en uitgereikt door het team van Summum Woman, die dit ook zullen filmen en fotograferen.

Uit de vijf finalisten wordt uiteindelijk dé Summum Woman 2014 gekozen. De winnares ontvangt een jaar lang extra privileges en VIP-uitnodigingen voor alle Summum Woman events. Vorig jaar is de prijs uitgereikt aan Shirley Wiegman, zij ontving haar prijs bij haar favoriete winkel Puur Mode in Berkel en Rodenrijs.

Summum hoopt met de actie ook winkels die online niet erg actief zijn ook wat meer feeling krijgen met online marketing. De campagne wordt bovendien uitvoerig met POS-materiaal gecommuniceerd in de winkels en via Facebook advertenties. Op die manier worden consumenten  uitgenodigd om online te gaan en proactief met het merk Summum Woman bezig te zijn.

De actie is een vervolg op de wedstrijd in 2012, waarbij meer dan 500 deelnemers hun bericht deelden via de speciaal gebouwde applicatie op de Facebook-pagina van Summum Woman.