TOP

Princess wordt partner van Teun de Nooijer Academy

Op hockeyclub Bloemendaal lanceerde Teun de Nooijer vandaag de Teun de Nooijer Academy (TDNA). Princess, bekend van de huishoudelijke artikelen maar inmiddels ook een vooraanstaand hockeymerk, verbindt zich als partner van deze academy. Het merk presenteerde daarnaast nog andere ambitieuze plannen.

De 392-voudig hockeyinternational De Nooijer wil met zijn bedrijf de Nederlandse hockeyjeugd laten ervaren wat nodig is om zowel individueel als met het team tot de beste prestaties te komen. De Teun de Nooijer Academy stelt zich tot doel om de ambitieuze hockey-jeugd een platform te bieden voor hockey-technische en persoonlijke ontwikkeling.

Dit uitgangspunt is niet alleen van toepassing op de sportende jeugd, maar ook op het bedrijfsleven. Daarom biedt de Academy de Golden Experience: een dagprogramma waarin medewerkers en/of managers op prikkelende wijze geconfronteerd worden door de succesfactoren, teamdynamiek en individuele rollen binnen een bedrijf om uiteindelijk de individuele en teamprestaties te verbeteren.

Princess, op sportief vlak al langer partner van Teun de Nooijer, verbindt zich nu dus ook op zakelijk gebied aan de hockeyer. Het merk zal in alle uitingen van de TDNA getoond worden. Inmiddels groeit het merk uit tot een allround hockeymerk. Naast de bekende sticks biedt het steeds meer teamkleding en heeft het plannen om een schoenenlijn op de markt te brengen. Daarmee is Princess nog niet klaar. Het merk van Aad Ouborg heeft ambities om verder internationaal te expanderen en zich ook te wagen in andere takken van sport zoals golf en tennis. Jacques Brinkman van Brinkman Sport blijft verantwoordelijk voor de wereldwijde verkoop van het merk.