TOP

Nieuwe merken bij Hop Agenturen

Nadat er afgelopen seizoen verschillende nieuwe labels aan zijn merkenpakket zijn toegevoegd, verwierf Joost Hoppenbrouwers, van Hop Agenturen ook dit seizoen enkele nieuwe namen.

“Het is hier een gekkenhuis”, aldus Joost Hoppenbrouwers die met zijn agentuur hard aan de weg timmert. “We gaan om te beginnen starten met de kinderlijn van het Italiaanse polo- en sweatlabel Sun68. Verder hebben we de verkoop overgenomen van Silvian Heach Kids en de kinderlijn van Aston Martin. De dameslijn van beide merken wordt verkocht door agent Blosh in Amsterdam. “Zij zijn echter volledig gespecialiseerd in het damessegment. Het leek hen dan toch beter om de collectie onder te brengen bij een goed ingevoerde specialist in kinderkleding. En dat zijn wij!”, lacht Joost.

Middenprijsniveau 

“Wij zien echt mega veel potentie in deze collecties. Het prijsniveau van beide is erg goed. Ondanks de luxe uitstalling ligt de gemiddelde artikelinkoopprijs ongeveer op €17 voor komende zomer. De collectie is enorm groot, van jeans tot badmode. Het zit er allemaal in, zodat je eigenlijk iedere klant kunt bedienen. Van klassiek tot sportief.”

Patrizia Pepe 

Joost Hoppenbrouwers startte afgelopen seizoen met de verkoop van de kinderlijn van Patrizia Pepe. Vanwege het succes gaat Hoppenbrouwers nu ook de baby- en schoenenlijn verkopen. Antony Morato beantwoordt eveneens aan zijn verwachtingen. “We zijn de afgelopen drie seizoenen erg snel gegroeid met dit label. De consument pakt de collectie duidelijk goed op. Doorverkoopcijfers die we uit de winkels krijgen spreken voor zich.”

Gaudi 

Rest nog het label Gaudi. Dit label investeert volgens Hoppenbrouwers erg veel in zijn naamsbekendheid. “Afgelopen seizoen hebben ze weer een abri campagne gedaan in bijna heel Nederland. Daar komen veel reacties op. Niet nieuw ten slotte, maar wel leuk, is het bikinilabel Bikiniminibiza, de meisjeslijn van BikinibizaHoppenbrouwers is met dit label en zijn andere merken te zien op Kleine Fabriek.