TOP

Kledingwinkel belangrijkste bron voor inspiratie [onderzoek] *

Bijna zestig procent van de Nederlanders laat zich voor zijn kledingaankopen vooral inspireren door fysieke winkels, zo blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Ipsos in opdracht van Sanoma SBS. De mening van vrienden en familie is belangrijker dan het advies van de winkelmedewerker.
Nederlanders halen hun inspiratie voor fashion uit diverse bronnen, laat het onderzoek van Ipsos zien. Maar de winkel blijft veruit favoriet: 59 procent van de mannen en vrouwen stapt de kleding- of schoenenwinkel binnen om ideeën op te doen. Andere belangrijke inspiratiebronnen zijn reclamefolders en aanbiedingen (40 procent) en websites van winkels (37 procent).   

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl