TOP

Klantenbinder: Goesche Vrouwen Avond van Just Delirious in Goes*

Klanten bereiken, beroeren en verleiden, hoe doe je dat? In deze rubriek laten we ondernemers aan het woord die dit in de vingers hebben. Dit keer is dat Astrid Stolk van Just Delirious in Goes.

Astrid Stolk, eigenaar van Just Delirious in Goes, organiseerde  op woensdagavond 3 december – naar aanleiding van de film Gooische Vrouwen 2 – de Goesche Vrouwen Avond. “In mijn winkel verkoop ik jassen van Tessa Koops. Haar jassen zijn ook te zien in de film en zo kwam ik op het idee om hier een kleine actie aan te koppelen. Zo kregen mijn klanten bij aankoop van een jas van Tessa Koops een gratis bioscoopkaartje voor Gooische Vrouwen 2.” Daarnaast won een klant een kaartje door een foto te liken en te delen via de pagina van Just Delirious.

Een glaasje Cava en een limousine

In totaal waren er 22 dames die meegingen tijdens de avond. Omdat Stolk het nogal wat vond om vrouwen op de fiets naar de bioscoop te sturen, huurde ze twee limousines. “Veel vrouwen kenden elkaar niet. Mij leek het daarom leuk om voor de film elkaar te ontmoeten in de plaatselijke tapasbar onder het genot van een glaasje Cava”, vertelt Stolk.

Tessa Koops

Stolk lichtte Tessa Koops in over de actie: “Ik heb geregeld contact met Tessa Koops, omdat ik haar kleding verkoop. Aan de telefoon vertelde ik over de actie en toen stelde ze zelf voor dat het haar leuk leek om ook aanwezig te zijn”, vertelt Stolk.

Dolle avond

Wat dus eigenlijk klein begon is steeds groter geworden. Nu ook Tessa Koops erbij  kon zijn was het plaatje compleet. “Alle vrouwen zagen er helemaal uitgedost uit in hun galajurk en het was een hysterische dolle avond met veel plezier.”

Facebook

Na de actie kreeg Just Delirious meer likes op Facebook. “Normaal heb ik twee likes erbij in de maand en nu ongeveer tien”, vertelt Stolk. Maar dit is voor de eigenaar niet het belangrijkste. “Mensen in Goes praten er nog steeds over. Daarbij hebben de klanten een leuk verhaal bij het dragen van de jas. Ik kan zeggen dat ik dezelfde kosten heb gemaakt als voor een advertentie, maar nu heeft de klant er zelf ook plezier van gehad . Ook zijn mensen erg nieuwsgierig naar wat de volgende actie van Just Delirious zal zijn.”