TOP

Jac Hensen lanceert webshop met stylingtips

Niet alleen een webshop maar ook een blog en stylingtips: Jac Hensen lanceerde onlangs een online platform voor de klant. Informeren en inspireren is het doel van de mannenmodewinkel.

Robin Hensen (38), de jonge directeur van het familiebedrijf: “Met het uitgebreide assortiment, de scherpe prijzen en de inrichting en de service van de webwinkel willen we iets toevoegen aan het online aanbod in mannenmode. We bieden basics aan waarvoor de klant terug blijft komen, maar geven ook de laatste trends, inspiratie en advies om de ideale garderobe samen te stellen. Mannen houden van gemak en bieden we met onze internetsite.”

Merkenaanbod
In de nieuwe webwinkel biedt Jac Hensen onder andere Lion, Scotch & Soda, Wrangler, Nils en Selected, Ben Barton, NZA, Mac, Scotch & Soda en Ledûb aan. De prijzen en service zijn gelijk aan die van de tien fysieke winkels. Artikelen worden gratis thuisbezorgd.

Acties
Ter gelegenheid van het 35-jarig roepen eigenaar Jac Hensen en zijn zoon Robin vaders en zonen, die allebei bij Jac Hensen winkelen, op om zich te melden voor een interview en een fotoshoot in het eigen Jac Hensen Magazine. Jac: “Ik vind het ontzettend prettig om met mijn zoon te werken en ik ben heel trots op hem, onze band betekent alles voor me.” Robin: “Een bloeiend bedrijf runnen is mooi, maar familie is het allerbelangrijkste. Elke dag zien wij in onze winkels mannen die ook vader zijn. Ze zijn te herkennen aan diezelfde trotse uitstraling. Nu we ons 35-jarig jubileum vieren, lijkt het ons leuk om vaders en hun zonen te ontmoeten en ze te vragen naar hun bijzondere band.”

Over Jac Hensen

Familiebedrijf Jac Hensen werd in 1977 opgericht door Jac Hensen. Het mannenmodebedrijf telt 10 vestigingen in Midden- en Oost-Nederland. Naast de verkoop van een casual collectie is de mannenmodewinkel gespecialiseerd in maatkostuums, trouwpakken en grote maten.